Kategóriák
 
 
 
 
 

A CORNiCO.hu eShop online áruház általános szerződési feltételei

az üzemeltető/ eladó és az ügyfél/ vevő közötti kereskedelmi feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) megállapításáról

1. A CORNiCO.hu web áruház üzemeltetője (eladó) a CORNiCO Company, s.r.o., Diaľničná cesta u. 16/ B sz., 903 01 Senec, Szlovák Köztársaság, statisztikai számjel: 35752271.

2. Az online áruház ügyfele (vevője) bármely természetes vagy jogi személy, aki elektronikus űrlapot küld áru (termék(-ek) vagy szolgáltatás (-ok)) megrendelésére.

3. Természetes személyként - nem vállalkozóként - történő megrendeléskor kérjük, adja meg nevét, vezetéknevét, címét, ahová az áru kiszállítását kéri, telefonszámát és e-mail címét. Ha jogi személyként vásárol (vállalkozás vagy iparengedély), akkor a megrendelésben adja meg vállalkozása nevét, statisztikai számjelét, adószámát, közösségi adójelét és számlázási címét is, ha az eltér a szállítási címtől.

4. Az áru megrendelésének az üzemeltető általi elfogadása és így a beszerzési szerződés megkötése a helyes és teljesen kitöltött megrendelés elektronikus formában (e-mailben) az üzemeltető általi megerősítésével történik, miközben az üzemeltető fenntartja a jogot a megrendelt áruk azon árának további kiigazítására, amelyek a megrendelés időpontjában szerepelnek az üzemeltető weboldalán, mivel a kérdéses áruk szállítói árainak változásától függ). A megrendelés elküldése után az Ön által megadott e-mailre visszaigazolást kap a megrendelés kézhezvételéről és később a megrendelés állapotával kapcsolatos egyéb információkat is (pl. a megrendelés feldolgozottsága, az áruk kiszállítása, az áruk jelenleg nincsenek készleten, stb.). A megrendelést a regisztrált ügyfél közvetlenül online módban ellenőrizheti az online áruház weboldalán a bejelentkezést követően.

5. Az adásvételi szerződés teljesítésének helye az ügyfél elektronikus megrendelőlapon megadott székhelye (lakóhelye) vagy üzleti helye. Az árukat az üzemeltető által harmadik fél szolgáltatásainak (szerződéses fuvarozó, futárszolgálat) igénybevételével szállítják ki, vagy az üzemeltető az árukat saját eszközeivel juttatja el, vagy az ügyféllel kötött megállapodás alapján az áruk készen állnak a szolgáltatónál az átadásra. Az áruk kiszállítását úgy hajtják végre, hogy átadják az ügyfélnek, vagy átadják az árut szállítás céljából a szerződéses fuvarozónak. Az áruk tulajdonjoga az ügyfelek felé történő átadása útján történik, az áru teljes megrendeléskor történő megfizetésének a feltételeként. A tulajdonosi jogok az üzemeltetőtől az ügyfélig történő átruházásáig az ügyfél a letétkezelő minden kötelezettségével rendelkezik, és köteles a termékeket és szolgáltatásokat saját költségén biztonságosan tárolni és megjelölni, hogy minden körülmények között azonosíthatóak legyenek az üzemeltető árujaként.

6. Az üzemeltető az elektronikus megrendelőlap kézhezvételétől munkanapon 12:00 óráig számítva, 3 munkanapon, míg a megrendelés munkanap 12:00 óra utáni kézhezvételétől 4 munkanapon belül küldi el. Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási időpontok (szállítási határidők) csak tájékoztató jellegűek. A megrendelt árut saját gépkocsival vagy futárszolgálattal küldjük el a megrendelőlapon megadott kézbesítési címére. Abban az esetben, ha az üzemeltető nem képes az összes megrendelt árut a megbeszélt időn belül kiszállítani az ügyfélnek, akkor a lehető leghamarabb értesíti az ügyfelet, és értesíti az ügyfelet a megrendelt áruk kiszállításának várható időpontjáról, vagy javasolja a csereáruk szállítását.  Ha az ügyfél nem veszi át a szállítmányt, akkor a küldeményt visszaküldésre kerül az üzemeltetőhöz, és ha az ügyfél nem tudatja az okát, amely miatt nem vette át a szállítmányt, akkor a jövőben nem küldenek újabb küldeményt, amíg a szállítási ár és a szállítási költségek 30%-ának megfelelő bírságot meg nem fizeti, amennyiben a felek nem állapodnak meg másként.

7.a. Ha az árukat szerződéses fuvarozó szállítja, az ügyfél feljogosítja az üzemeltetőt a szerződéses fuvarozó számára az áruk kézbesítéséhez szükséges személyes adatok megadására (név/ cégnév, cím, telefon).

7.b. Amennyiben a kiválasztott kézbesítési módozat személyes átvétel, akkor az átvétel helye a CORNiCO.hu eShop üzemeltető címe, azaz a következő: CORNiCO Company, s.r.o., Diaľničná cesta u. 16/ B - Logistické centrum, 90301 Senec, Szlovák Köztársaság nyitvatartási idő alatt hétfőtől péntekig 08:00 - 16:00 óra között. Az árut 5 munkanapon keresztül fogjuk fenntartani. Abban az esetben, ha az ügyfél (vevő) meghosszabbítja a foglalási időszakot, erről a szolgáltatót (eladót) e-mailben, a cornico@cornico.sk e-mail címen vagy a +421 2 4552 3886 telefonszámon kell értesítenie. Az átvétel helyén (CORNiCO SK - Senec) történő személyes átvételnél készpénzben vagy bankkártyával lehet fizetni.

8. Az áru átvételénél az ügyfél megkapja az áru átvételét igazoló okmányt, amely kézbesítéskor szintén igazolja az áru kifizetését. Az áruk átvételének igazolása az áruk írásbeli megrendelése is egyben utánvét esetén. Az ügyfél az áru kiszállításától számított 14 naptári napon belül e-mailben megkapja az adózási okmányt a vételár és az áfa számszerűsítésével.

9. Ha az ügyfél nem fizet, és nem veszi át a megrendelt árut a kézbesítéskor az áruk kézbesítés során történő károsodásának esetén kívül (a küldemény az üzemeltető hibáján kívüli kézbesítés nélkül kerül visszaadásra, pl. ha a szerződött szállító nem találja meg a címet, nem értesített a küldemény elhelyezéséről, a megrendelő véletlenül vagy szándékosan nem veszi át, stb.) ennek értelmében az üzemeltető kártérítést kérhet a szerződéses büntetés hatálya alá tartozó kötelezettség megszegésével okozott károkért. Ebben az esetben a szerződéses büntetést a minimálisan fizetendő postai költség a megrendelés teljes árának legfeljebb 50%-ában kell megállapítani. Azon vásárlónak, aki nem fogadta el a megrendelést, e-mailt küldünk, amelyben információt kérünk arról, hogy mit tegyünk a megrendelésével kapcsolatban. Az ügyfélnek az üzenet elküldésétől számított 7 nap áll rendelkezésére, hogy válaszoljon erre a felszólításra. Ha az ügyfél az ilyen visszaküldött küldemény újbóli elküldését kéri, az üzemeltető egy második kezelési díjat és egy érvényes árlista szerinti postai költséget számít fel a szállítmány teljes árához. Az ilyen visszaküldött küldemény újraküldése csak előleg befizetése esetén lehetséges. Ha az ügyfél a megadott határidőn belül nem válaszol a szolgáltató felszólítására, akkor a megrendelést az üzemeltető visszavonja.

10. A törvénynek megfelelően az ügyfélnek mint magánszemélynek (nem vállalkozónak) lehetősége van az áru kézhezvételétől számított 7 munkanapon belül elállni a szerződéstől. Ebben az esetben az ügyfél felveszi a kapcsolatot az üzemeltetővel, és írásbeli nyilatkozatot küld (nem elektronikus kommunikációs eszközön keresztül) a szerződésből való elállásról, feltüntetve a megrendelés számát, a vásárlás dátumát és a számlaszámot, vagy a pénzügyi elszámolás pontos címét. Az eredeti állapotban megvásárolt árukat (beleértve a dokumentációt, a kiegészítőket stb.) az ügyfél saját költségén, az eredeti vásárlási igazolással együtt visszaküldi az üzemeltető címére (de nem utánvét formájában). Az ügyfélnek nincs joga elállni a szerződéstől, ha az árut személyesen vásárolták meg és vette át az üzemeltetőtől. Az üzemeltető vállalja, hogy az adott árukért fizetett árat a visszaküldött áruk kézhezvételétől számított 15 naptári napon belül visszatéríti az ügyfélnek, az áruk kifizetésekor használatos módon, kivéve, ha az ügyfél másként kéri. Abban az esetben, ha a visszaküldött áruk megsérülnek, használtak, elhasználódottak vagy hiányosak, az üzemeltető visszatérítheti a vevőnek a vételárat, csökkentve az áru sérülésének vagy kopásának értékével, min. az áruk teljes árának 1%-nak nagyságrendjében (a Polgári Törvénykönyv 457. §-k vonatkozó rendelkezéseivel összhangban).

11. Az ügyfél nem állhat el a szolgáltatásnyújtás tárgyát képező adásvételi szerződéstől, ha a szolgáltatás megkezdését az ügyfél hozzájárulásával hajtották végre az adásvételi szerződéstől való elállási időszak lejárta előtt, ugyanígy nem állhat el abban esetben sem, ha az ügyfél külön igényei szerinti áru eladásra került sor, az ügyfél egyedi igényére szabott áru esetén, olyan áruk esetében, amelyeket tulajdonságaik miatt nem lehet visszaküldeni (pl. higiéniai okokból), vagy romlandó áruk esetében is.

12. Az üzemeltető fenntartja a jogot az árak megváltoztatására. Az ár a megrendelés kézhezvételét megerősítő e-mailekben foglaltak szerint érvényes. Az ár nem tartalmazza a tanácsadást, a szállítást vagy egyéb költségeket, kivéve, ha a termékleírás tartalmazza. Az áruk ára az érvényes árlista szerint kerül meghatározásra. Az áruk kedvezményes (akció) árait egyértelműen jelöljük (például "akció" vagy "kiárusítás"). A kedvezményes árak érvényessége a készlet erejéig tart, vagy a kedvezményes áron történő értékesítés megjelölt időszakáig.

13. Ha az ügyfél jelenleg külföldön található vagy ott él, és külföldi kézbesítési címet ad meg, az üzemeltető a megrendelt árut a külföldi kézbesítési címre szállítja, de csak az EU tagállamain belül (28 ország). Ha az EU-tagországba történő szállítás ára nem jelenik meg automatikusan a megrendelőlapon, akkor az üzemeltető az ügyféllel történő egyéni megállapodással állapítja meg a szállítás összegét.

14. A jótállási feltételeket a panasztételi eljárás szabályozza.

15. Az üzemeltető nem felelős a kézbesítő (posta, futár) általi késedelmes kézbesítésért, vagy az ügyfél helytelen címének megadása miatt. Az ügyfél köteles alaposan ellenőrizni az árut, miután kézhez vette a szállítótól, és az áru átvételét az aláírásával igazolja az áru átvételekor. Ha a küldemény láthatóan sérült vagy megsemmisült, az ügyfél köteles a szállítmány átvétele nélkül azonnal kapcsolatba lépni az üzemeltetővel. Az áruk kézbesítésének elmulasztása a kézbesítő személy miatt, vagy az áruknak a kézbesítő által okozott károsodása esetén, közvetlenül a kézbesítőnek kell benyújtani a panaszt. Az áruknak a szállítás által okozott mechanikai károsodásait érintő panaszokat, amelyek hiánytalan átvételét az ügyfél megerősítette a kézbesítőnek, az üzemeltető nem ismeri el indokoltként, és az ilyen panasz teljesítését az ügyfélnek nem folyósítják.

16. Az összes beérkezett elektronikus megrendelést vételi szerződés megkötésére irányuló javaslatnak tekintjük, és nem tekintjük kötelező érvényűnek. Az ügyfélnek joga van bármikor indoklás nélkül visszavonni a megrendelést az áruk szállítása előtt e-mailben vagy telefonon. Az üzemeltetőnek joga van visszavonni a megrendelést abban az esetben, ha vis maior helyzet miatt nem szállítják ki az árut, a termelés megszűnése, az online áruházban feltüntetett áron történő eladás vagy lehetetlen kézbesítés miatt, mindezen esetekben az üzemeltető tájékoztatja az ügyfelet. Az üzemeltető köteles biztosítani a csereáruk kiszállításának lehetőségét. Az ügyfélnek joga van megtagadni a csereáru kiszállításának lehetőségét, és elállni az említett áru megrendelésétől. A vételár vagy annak részének megfizetését követően, a megrendelés visszavonása esetén a pénzeszközök 15 naptári napon belül visszatérítésre kerülnek az ügyfélnek, ugyanolyan módon, mint amilyet az áruk kifizetésére használták, kivéve, ha az ügyfél másként nem rendelkezik.

17. Az ügyfél kijelenti, hogy beleegyezik a Törvénytár 428/ 2002 sz. a személyi adatvédelemről szóló törvény (1) bekezdésének (7) § szerint a vonatkozó további rendeletek értelmében, hogy egyetért azzal, hogy az üzemeltető feldolgozza és tárolja személyes adatait,leginkább azokat, amelyek fent említettek terjedelmében és/ vagy amelyek szükségesek az üzemeltető tevékenységéhez az információs  rendszereiben történő feldolgozásra. Az ügyfél határozatlan időre adja meg hozzájárulását az üzemeltető részére. Az ügyfél bármikor írásban (e-mailben, levélben) vagy telefonon visszavonhatja a személyes adatok feldolgozására vonatkozó hozzájárulását, amely alapján az üzemeltető személyes adatait törli az adatbázisából. A regisztrált vásárló a személyes adatokat közvetlenül online módban frissítheti az online áruház weboldalán a bejelentkezését követően.

18. A megrendelés vagy a regisztráció elküldése után az ügyfél információkat kaphat az eladó árukínálatáról, akcióiról és szolgáltatásairól. Az ügyfél bármikor visszavonhatja a küldést azon a vonalon, amely a neki küldendő e-mailekben található.

19. A magánszemélyekre vonatkozó üzleti kapcsolatokra (ahogyan az azokból származható további jogi kapcsolatokra is), akik a kereskedelmi szerződések megkötése során nem a jelen ÁSZF értelmében járnak el a vállalkozói tevékenységi körük keretén belül, a Pt. általános érvényű rendeletei  mellett, leginkább a 108/2000 sz. a fogyasztóvédelemről a háznál történő és a küldeményi értékesítéssel kapcsolatos, és a 250/2007 sz. fogyasztóvédelmi törvény vonatkozik.     

20. Az ügyfél és az üzemeltető megállapodnak abban, hogy teljes mértékben elismerik a kommunikáció elektronikus formáját, különösen az elektronikus levél és az internet útján, mint érvényes és kötelező érvényűt mindkét fél számára. Az elektronikus kommunikáció nem elfogadható a vételi szerződéstől történő elállás esetén.

21. A megrendelés elküldésével az ügyfél megerősíti, hogy elolvasta ezeket az ÁSZF-t, és teljes mértékben egyetért velük. A jelen ÁSZF egyéb rendelkezéseitől eltérve, az üzemeltető nem felel az ügyfél elmaradt hasznáért, a lehetőségek elvesztéséért vagy egyéb közvetett vagy következményes veszteségekért, hanyagság, a vételi szerződés megszegése vagy más módon felmerülő következmények miatt. Abban az esetben, ha a Szlovák Köztársaság illetékes hatóságai ezen ÁSZF egyes rendelkezéseit részben vagy egészben érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak minősítik, az ÁSZF egyéb rendelkezéseinek érvényessége és végrehajthatósága, valamint a ÁSZF vonatkozó rendelkezéseinek fennmaradó részei változatlanok maradnak.

22. Az ÁSZF az üzemeltető weboldalán szereplő megfogalmazásban érvényes az elektronikus űrlapon történő megrendelés elküldésének napján, kivéve, ha a két fél kifejezetten másként állapodik meg.

Az ÁSZF változtatására vonatkozó írásbeli értesítési kötelezettség az üzlet weboldalán történő feltüntetésével teljesül.

Ezen ÁSZF 2020.06.01-től érvényesek, és teljes mértékben felváltják az előző ÁSZF-t. Az üzemeltető fenntartja a jogot az ÁSZF előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

 
 
 
Double Banner
Double banner 1

Koncepció

Berendezések, alapanyagok, csomagolások és tartozékok teljes választéka
Nézz ide
Double banner 2

Mozikba való

Professzionális felszerelések és alapanyagok mozikba
Nézz ide
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió